بایننس

آی پی ثابت برای صرافی بایننس

بایننس (Binance) یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارز در جهان است. این صرافی، امکان خرید و فروش بیش از صد نوع رمزارز را برای کاربران فراهم می‌کند. یکی از ابزارهای مورد استفاده در بایننس، آی پی ثابت است که به کاربران اجازه می‌دهد از یک آی پی ثابت و استاتیک استفاده کنند تا امنیت و دسترسی به حساب خود را افزایش دهند. در این مقاله، با آی پی ثابت برای صرافی بایننس آشنا می‌شویم و راهنمایی‌های لازم برای استفاده از آن را به شما ارائه می‌دهیم.

آی پی ثابت و اهمیت آن

آی پی ثابت به آدرس آی پی استاتیک و دائمی اشاره دارد که به یک دستگاه واحد متصل است. در صورت استفاده از آی پی ثابت، هر بار که به بایننس وارد می‌شوید، از همان آدرس آی پی استفاده می‌کنید. این ویژگی می‌تواند در امنیت و دسترسی به حساب شما مؤثر باشد. با استفاده از آی پی ثابت، احتمال تشخیص ناهنجاری‌ها و دسترسی غیرمجاز به حساب شما کاهش می‌یابد.

همانطور که می دانید برای فعالیت در صرافی بایننس باید از آی پی کشوری به جز ایران استفاده کنید چون آیپی ایران در این صرافی مسدود است پس ابتدا باید چک کنید که صرافی بایننس به کدام کشورها خدمات می دهد و محدودیت برای آن ها اعمال نشده است سپس یک کشور خاص را انتخاب کرده لوکیشن مورد نظر را خریداری کنید و سپس اقدام به افتتاح حساب کنید.

بیشتر بخوانید: خرید آی پی ثابت ترید

احراز هویت صرافی بایننس

لازم به ذکر است صرافی بایننس نیاز به احراز هویت دارد. یعنی پس از افتتاح حساب در صرافی باید مدارک خود را برای آن ها از قبیل پاسپورت را آپلود کنید تا پس از بررسی توسط صرافی تایید شود.

از آنجایی که بایننس به ایرانیان خدمات نمی دهد می توانید از اطلاعات فرد نزدیک به خود که در کشور دیگری زندگی می کند و با این موضوع مشکلی ندارد کمک بگیرید در این صورت باید توجه داشته باشید که باید حتما آی پی ثابت مربوط به کشور دوست خود را تهیه کنید و با آن در صرافی ثبت نام کنید تا امنیت اکانت خود را بالا ببرید.

بالابردن امنیت حساب در صرافی بایننس

Two-Factor Authentication

پس از خرید آی پی ثابت کشور مورد نیاز خود و ساخت اکانت در صرافی بایننس، به منظور افزایش امنیت حساب خود تایید دو مرحله‌ای را فعال کنید. برای فعال کردن این ویژگی، شما به دو عامل نیاز دارید: رمز عبور و کد احراز هویت دو مرحله‌ای.

ابتدا، باید از طریق تنظیمات حساب کاربری خود در بایننس، وارد بخش “تنظیمات امنیتی” شوید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. بر روی “تایید دو مرحله‌ای” یا “Two-Factor Authentication” کلیک کنید.

۲. اپلیکیشن موبایل یا دستگاه احراز هویت دو مرحله‌ای خود را دانلود و نصب کنید. بایننس از برنامه‌هایی مانند Google Authenticator، Authy یا Duo Mobile پشتیبانی می‌کند.

۳. روی “اضافه کردن کلید” یا “Add Key” کلیک کنید.

۴. برنامه احراز هویت را باز کنید و بر روی “افزودن حساب” یا “Add Account” کلیک کنید.

۵. دستگاه دوربین خود را به سمت کد مورد نظر بر روی صفحه موبایل یا کامپیوترتان بگیرید تا کد محرمانه را اسکن کنید.

۶. پس از اسکن کد، برنامه احراز هویت دو مرحله‌ای یک کد یکبار مصرف به شما نشان می‌دهد. این کد را در صفحه تایید دو مرحله‌ای وارد کنید.

۷. حالا وقت آن است که یک رمز عبور یکبار مصرف (OTP) را در صفحه بایننس وارد کنید. این رمز عبور برای شما توسط برنامه Authenticator تولید شده است.

۸. بر روی “ارسال” یا “Submit” کلیک کنید.

پس از انجام این مراحل، حساب کاربری شما در بایننس با موفقیت با تایید دو مرحله‌ای فعال خواهد شد. حالا هر بار که وارد حساب خود در بایننس می‌شوید، علاوه بر رمز عبور، باید کد احراز هویت دو مرحله‌ای را نیز وارد کنید.

سخن پایانی

از آنجا که دسترسی ایران به صرافی بایننس بسته است بنابراین در صورتی که بخواهیم از ایران در این صرافی حساب باز کنیم نیاز مند آی پی ثابت برای بایننس هستیم.وبسایت سیتی سرور ارائه دهنده خدمات آی پی ثابت است،بنابراین برای خرید آی ثابت مناسب بایننس می توانید از لینک زیر آی پی مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

تعرفه خدمات سرور مجازی ترید

آی پی ثابت لوکیشن خاص مخصوص ترید در بایننس

پهنای باند و حجم مصرفی نامحدود

قابلیت تمدید همان آی پی

استفاده در ویندوز، مک بوک، اندروید، آیفون

رم 2 گیگابایت

آپ تایم99.9%

قابلیت kill switch برای ثابت ماندن آی پی
حتی در صورت قطع شدن اتصال

پشتیبانی واتساپ, تیکت, تماس, اس ام اس, ریموت

دسترسی ترمینال ندارد

لوکیشن : ترکیه ، امارات، آلمان، انگلیس و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید