رفع تحریم گوگل پلی

آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی + سرویس رفع تحریم گوگل پلی

فروشگاه گوگل پلی، یک فروشگاه توسط شرکت گوگل برای سیستم عامل اندروید ایجاد شده است که کاربران امکان دانلود بازی‌ها و برنامه‌های مورد نظر خود را از Google Play را دارند. با این حال، یکی از چالش‌های مهمی که کاربران ایرانی در استفاده از این سرویس مواجه هستند، عدم امکان خرید و دانلود بازی و برنامه از این فروشگاه اندرویدی است. به دلیل تحریم‌هایی که برای افراد ایرانی وجود دارد، تنها راهکار ممکن برای دسترسی به این سرویس، رفع تحریم گوگل پلی است.

در این مقاله، توسط سایت سیتی سرور، آموزش دور زدن تحریم‌های گوگل پلی ارائه می شود تا افراد بتوانند به راحتی از این فروشگاه استفاده کنند. اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه ارائه خواهد شد تا کاربران بتوانند با دقت اقدامات لازم را انجام دهند و از خدمات گوگل پلی بهره‌مند شوند.

آموزش اتصال و دانلود از گوگل پلی

برای اتصال به گوگل پلی، کافیست ابتدا دستگاه اندرویدی خود را روشن کنید و به تنظیمات (Settings) بروید. در بخش تنظیمات، به بخش “حساب‌ها و همگام‌سازی” (Accounts and Sync) بروید. در اینجا، گزینه “افزودن حساب” (Add Account) را انتخاب کرده و گزینه “گوگل” (Google) را انتخاب کنید. سپس موجودیت اطلاعات حساب گوگل خود را وارد کنید، اگر حسابی ندارید، می‌توانید یک حساب جدید ایجاد کنید. پس از اضافه کردن حساب گوگل، به فهرست برنامه‌ها بروید و اپلیکیشن گوگل پلی را انتخاب کنید. اکنون با ورود به اپلیکیشن گوگل پلی، می‌توانید به آسانی از این فروشگاه برنامه‌ها و بازی‌ها دانلود و نصب کنید.

برای دانلود برنامه‌ها و بازی‌ها از گوگل پلی، کافیست ابتدا از فروشگاه گوگل پلی روی دستگاه اندرویدی خود باز کنید. در صفحه اصلی فروشگاه، می‌توانید در بخش “جستجو” نام برنامه یا بازی مورد نظر خود را وارد کرده و سپس بر روی آیکون مربوط به آن کلیک کنید. در صفحه بعدی، گزینه “نصب” یا “خرید” را انتخاب کنید، اگر برنامه رایگان باشد، گزینه “نصب” ظاهر می‌شود. در صورتی که برنامه یا بازی از هزینه‌ای برخوردار باشد، می‌توانید با انتخاب گزینه “خرید” و وارد کردن اطلاعات پرداخت، آن را به دستگاه خود دانلود کنید. پس از اتمام دانلود و نصب، برنامه یا بازی آماده استفاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آی پی ثابت آلمان

دلایل نیاز به رفع تحریم گوگل پلی

با توجه به تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، دسترسی کاربران ایرانی به برخی از برنامه‌ها و بازی‌های موجود در گوگل پلی به مسدودی برخورده است. این وضعیت باعث شده که بسیاری از کاربران نتوانند از برنامه‌های مورد علاقه خود استفاده کنند.

در ادامه به بررسی دلایل نیاز به دور زدن تحریم گوگل پلی می‌پردازیم.

اولاً، گوگل پلی به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اپلیکیشن در جهان شناخته می‌شود که میلیون‌ها برنامه و بازی را در اختیار کاربران قرار داده است. این فروشگاه خدمات متنوعی از جمله دانلود و نصب برنامه‌ها و بازی‌ها، خرید محتوای دیجیتال نظیر کتاب، موسیقی، و فیلم، و مدیریت حساب کاربری گوگل را فراهم می‌کند. به دلیل گستردگی این خدمات، بسیاری از کاربران ایرانی نیاز به استفاده از گوگل پلی دارند.

ثانیاً، تاکنون هیچ فروشگاه اپلیکیشن جایگزینی برای گوگل پلی که بتواند تمام نیازهای کاربران ایرانی را برآورده کند، وجود ندارد. فروشگاه‌های غیررسمی مانند کافه بازار و مایکت، تنها بخشی از برنامه‌های گوگل پلی را ارائه می‌دهند و بسیاری از برنامه‌ها تنها از طریق این فروشگاه قابل دانلود و نصب هستند.

در آخر، در برخی موارد ممکن است یک برنامه یا بازی مورد علاقه در گوگل پلی موجود باشد، اما به دلیل تحریم‌ها امکان دسترسی به آن برای کاربران ایرانی وجود نداشته باشد. در این حالت، تنها راه برای استفاده از این برنامه، دور زدن تحریم‌های گوگل پلی است.

آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی

برای رفع تحریم گوگل پلی چند راه وجود دارد که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم:

۱. تغییر آی پی

استفاده از برنامه‌های تغییر دهنده IP یکی از نکات حیاتی برای رفع تحریم‌ گوگل پلی است. گوگل پلی به گونه‌ای عمل می‌کند که بسته به منطقه محل اقامت کاربر، برخی از برنامه‌ها و بازی‌ها را ممکن است از دسترس او خارج کند. در چنین شرایطی، استفاده از اپلیکیشن‌های تغییر دهنده آی پی ضروری است تا بتوان به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد نظر دسترسی یافت. برای این منظور می توانید از آی پی ثابت مانند آی پی ثابت ترکیه استفاده کنید که هم با کمک آن آی پی خود را به کشور دیگری مانند ترکیه تغییر دهید هم اینکه با سرعت بالا و بدون قطعی و ایمن برنامه های خود را نصب کنید.

همچنین، یکی از نکاتی که برای دور زدن تحریم‌های گوگل پلی بسیار حائز اهمیت است، این است که گیفت کارت‌های گوگل پلی با ریجن‌های مختلف قابل استفاده هستند. به‌عنوان‌مثال، اگر گیفت کارت دلاری تهیه کنید، برای استفاده از این کارت هدیه باید آی‌پی خود را به کشور آمریکا تغییر دهید تا بتوانید از آن بهره‌مند شوید.

۲.حذف کش google play

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی در حال دور زدن تحریم‌ گوکل پلی با آن مواجه هستند، این است که حتی پس از استفاده از برنامه‌های تغییر دهنده IP، هنوز نمی‌توانند به بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها به‌صورت کامل دسترسی پیدا کنند! این مسئله به دلیل ذخیره اطلاعات در حافظه کش رخ می‌دهد. وقتی بدون استفاده از برنامه تغییر آی پی وارد فروشگاه گوگل پلی می‌شوید، تمامی اطلاعات در حافظه کش ذخیره می‌شوند و به همین دلیل اگر از برنامه خارج شوید و IP خود را عوض کنید، همچنان نمی‌توانید به راحتی به برنامه‌ها و بازی‌های مورد نظر دسترسی پیدا کنید. در چنین شرایطی، لازم است حافظه کش دستگاه خود را پاک کنید. برای انجام این کار، ابتدا باید برنامه تغییر IP را فعال کرده و سپس اقدام به پاک کردن حافظه کش دستگاه نمایید.

سپس باید به بخش تنظیمات یا Settings گوشی خود مراجعه کنید و به بخشی بروید که لیست برنامه‌های نصب شده به شما نمایش داده می‌شود. در این لیست باید برنامه Play Store را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. سپس از بین گزینه‌های مختلف، بر روی گزینه Clear Cache کلیک کنید. با انجام این کار، حافظه کش گوشی شما پاک خواهد شد و حالا می‌توانید دوباره وارد فروشگاه گوگل پلی شده و به‌صورت کامل به تمامی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

دور زدن تحریم گوگل پلی

دور زدن تحریم گیفت کارت گوگل پلی

با توجه به تحریم‌های موجود علیه ایران، کاربران ایرانی ممکن است در هنگام استفاده از گیفت کارت‌های گوگل پلی با خطاهایی مواجه شوند. این خطاها می‌توانند از جمله گیفت کارت نامعتبر یا استفاده شده، خطای وارد کردن کد گیفت کارت، و عدم تطابق ریجن گیفت کارت با ریجن اکانت گوگل پلی باشند. در این مقاله، به بررسی روش‌های رفع این خطاها می‌پردازیم.

  1. بررسی اعتبار گیفت کارت: اولین گام برای رفع خطاهای گیفت کارت گوگل پلی، بررسی اعتبار آن است. برای این منظور، کد گیفت کارت را در سایت گوگل پلی (https://play.google.com/redeem) وارد کنید. در صورت معتبر بودن کد، پیام موفقیت آمیز دریافت خواهید کرد.اگر کد گیفت کارت نامعتبر یا استفاده شده باشد، باید یک گیفت کارت جدید خریداری کنید.
  2. بررسی کد گیفت کارت: اگر کد گیفت کارت معتبر باشد، دقت کنید که آیا کد را به درستی وارد کرده‌اید. از نوشتن کد با دقت یا استفاده از نرم‌افزار اسکن کد استفاده کنید. هنگام وارد کردن کد گیفت کارت، از خط تیره استفاده نکنید.
  3. بررسی ریجن اکانت گوگل پلی: ریجن اکانت گوگل پلی، کشوری است که حساب کاربری شما در آن ایجاد شده است. اگر ریجن اکانت گوگل پلی با ریجن گیفت کارت مطابقت نداشته باشد، با خطا مواجه خواهید شد.برای بررسی ریجن اکانت گوگل پلی، به حساب کاربری گوگل خود بروید و در بخش اطلاعات شخصی، گزینه کشور یا منطقه را مشاهده کنید. اگر تفاوت وجود داشته باشد، ریجن اکانت خود را تغییر دهید.
  4. استفاده از برنامه‌های تغییردهنده IP: برای رفع خطاهای گیفت کارت گوگل پلی، می‌توانید از برنامه‌های تغییردهنده IP استفاده کنید. این برنامه‌ها می‌توانند آی‌پی دستگاه شما را تغییر دهند و باعث شوند گوگل پلی فکر کند که شما در کشور دیگری قرار دارید.

پس از تغییر آی‌پی، مجدداً سعی کنید گیفت کارت را ردیم کنید.

دانلود برنامه ها به صورت غیر مستقیم

در قسمت قبل، روشی برای دانلود برنامه های تحریمی از گوگل پلی را توضیح دادیم. این روش ممکن است برای برخی از افراد جوابگو نباشد. در این حالت، می توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

1. استفاده از سایت های دانلود APK

سایت های زیادی وجود دارند که APK برنامه های گوگل پلی را به صورت رایگان ارائه می دهند. برای استفاده از این سایت ها، کافی است نام برنامه مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید و سپس، یکی از سایت های دانلود APK را انتخاب کنید.

۲. دانلود برنامه در تلگرام

یک راه دیگر برای دور زدن ممنوعیت گوگل پلی و دانلود برنامه‌ها از طریق تلگرام است. با ارسال نام برنامه مورد نظر به ربات @apkdl_bot، می‌توانید آن را دانلود کنید. با این روش، می‌توانید به صورت مستقیم از تلگرام برنامه موردنظر خود را دریافت کنید. اما بهترین راه همچنان دانلود مستقیم از گوگل پلی است، زیرا این روش اطمینان حاصل می‌کند که نرم‌افزار به‌طور مستقیم روی دستگاه اندرویدی شما نصب شود و نسخه آن با گوشی شما سازگار باشد. در صورتی که روش‌های مستقیم جواب ندهند، می‌توانید به این شیوه متوسل شوید.

سخن پایانی

در نتیجه، رفع تحریم گوگل پلی به عنوان یک ضرورت برای کاربران ایرانی مطرح می‌شود. با توجه به گستردگی خدمات گوگل پلی و عدم وجود جایگزین مناسب، افراد ممکن است به روش‌هایی نظیر تغییر IP، استفاده از گیفت کارت‌های ریجن بندی شده، پاک کردن کش گوگل پلی، و استفاده از ربات تلگرامی برای دانلود برنامه‌ها روی دستگاه‌های اندرویدی خود راه یابند. همچنین، تماس با پشتیبانی گوگل پلی در صورت بروز مشکلات نیز یک گزینه مفید ممکن است.

بهترین روش برای دور زدن تحریم گوگل پلی استفاده از آی پی ثابت است. برای خرید آی پی ثابت با بهترین سرعت و قیمت روی لینک زیر کلیک کنید.

تعرفه سرویس آی پی ثابت برای گوگل پلی

آی پی ثابت لوکیشن خاص مخصوص google play

پهنای باند و حجم مصرفی نامحدود

قابلیت تمدید همان آی پی سه ماهه و ۶ ماهه

استفاده در ویندوز، مک بوک، اندروید، آیفون

رم 2 گیگابایت

آپ تایم99.9%

قابلیت kill switch برای ثابت ماندن آی پی
حتی در صورت قطع شدن اتصال

پشتیبانی واتساپ, تیکت, تماس, اس ام اس, ریموت

دسترسی ترمینال ندارد

قابلیت تست دوروزه و ضمانت بازگشت وجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید