رفع تحریم steam

سرویس رفع تحریم steam

با توجه به اینکه steam یک پلتفرم محبوب برای دانلود بازی های آنلاین هست و دسترسی کاربران ایرانی به این سایت محدود شده بنابراین در این مقاله تصمیم داریم تا راهکارهای رفع تحریم steam به همراه کاهش پینگ بازی های محبوب  به همراه مزایا و معایب هر روش را در استیم بیان کنیم. استیم در تاریخ 12 سپتامبر 2003 به طور رسمی منتشر شد و از اون زمان تا الان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پلتفرم‌ها برای خرید، دانلود و بازی گیم‌های آنلاینه. با استفاده از استیم، گیمرها می‌تونن بازی‌های مورد علاقه‌شون رو به راحتی دانلود و اجرا کنن.

steam(استیم) چیست؟

شرکت استیم یعنی Valve Corporation، یک شرکت بازی‌سازی و فناوری ایالات متحده است که استیم رو توسعه داده. آخرین بازی‌های آن‌ها مثل Half-Life و Portal افسانه‌ان و به نوآوری در صنعت بازی معروفن. Valve همیشه در توسعه فناوری‌های بازی و پلتفرم‌های جدید موفق بوده.

استیم یه نرم‌افزار خفنه که برای گیمرها مثل یه پایگاه اصلیه. اینجا می‌تونی بازی‌های مختلف رو بخری، دانلود کنی و با دوستات آنلاین بازی کنی. فقط یه جا نیست برای خرید و دانلود بازی‌ها، حتی می‌تونی توی گروه‌ها و انجمن‌ها با دوستانت ارتباط داشته باشی و جلسات بازی رو برگزار کنی. همچنین خبرها و تازه‌های بازی‌ها و اپدیت‌ها رو هم اینجا پیدا می‌کنی. اینقدر ابزارهای خوبی داره که حتی بعضی وقتا فراموش می‌کنی که چطوری بدون اون بازی کنی!

بیشتر بخوانید: آموزش پیدا کردن آی پی سرور بازی

ویژگی های کلیدی پلتفرم استیم

استیم برای بازی‌های چندسکویی عالیه. اینجا می‌تونی با دوستات یا حتی بازیکنانی که از سراسر دنیا هستن به صورت آنلاین بازی کنی. این تجربه باعث میشه که هم مهارتات رو بالا ببری و هم وقت خوبی رو با دوستات بگذرونی.

Steam Broadcasting: این ویژگی به کاربرا امکان میده که بازی‌ها و مهارت‌هاشون رو به صورت آنلاین به اشتراک بذارن و برای دیگران پخش کنن. اینجوری می‌شه بازی‌ها رو به اشتراک گذاشت و از تجربیات دیگران هم استفاده کرد.

استیم محیطی راحت و کاربرپسند داره که افراد جدید هم به راحتی می‌تونن باهاش آشنا بشن و از امکاناتش استفاده کنن. رابط کاربری منطقی و ساده است که حتی کسانی که تازه وارد دنیای گیمینگ شدن، به راحتی می‌تونن ازش استفاده کنن.

دیگر امکانات مانند Steam Link که به افراد امکان می‌دهد تا از راه دور به کتابخانه بازی‌هایشان دسترسی داشته باشند و از طریق تلفن همراه یا دیگر دستگاه‌هایی که Steam روشون نصب شده، بازی کنند.

امکان کریتورز و محتوای کاربران: استیم به کاربرا امکان میده که محتوای ساخته شده توسط خودشون رو با جامعه‌ی گیمینگ به اشتراک بذارن. این می‌تونه از مدهای بازی تا داستان‌ها و محتوای اضافی باشه که به بازی‌ها اضافه میشه و جالب میشه.

Steam Workshop: این بخش از استیم به توسعه‌دهندگان اجازه میده که محتوای سفارشی برای بازی‌ها ایجاد کنن. اینجا می‌شه مد‌ها، مپ‌ها و اشیاء جدید برای بازی‌ها دانلود و استفاده کرد، که واقعا تنوع رو تو بازی‌ها زیاد می‌کنه.

Steam Cloud: این قابلیت به کاربرا اجازه میده که محتوا، تنظیمات و پیشرفت‌های بازی خودشون رو آنلاین ذخیره کنن و از هر جایی و هر زمانی به بازی‌هاشون دسترسی داشته باشن، حتی اگر به رایانه‌ی دیگه‌ای منتقل شن.

یه قسمت فوق‌العاده از استیم، اون تخفیف‌های فوق‌العاده‌اشه. بعضی وقتا تخفیفات خیلی خوبی روی بازی‌ها میاره که واقعا میشه باهاشون پول پس اورد.

ویژگی‌های امنیتی خیلی خوبی داره. امکانات مثل احراز هویت دو مرحله‌ای و محدود کردن دسترسی به حساب کاربری از بعضی کشورها، حفاظت از حساب کاربری رو بهتر می‌کنه.

رفع تحریم steam

استیم، اون پلتفرم محبوب، از سال ۲۰۱۴ تا الان در ایران تحریم شده و دسترسی بهش بدون استفاده از راه‌حل‌های فنی مثل VPN یا پروکسی غیرممکنه. این تحریم باعث مشکلات زیادی برای بازیکنان ایرانی شده، مثل افزایش پینگ و زمان پاسخگویی سرور که باعث ناپایداری بازی و تجربه‌ی بدی میشه. برای حل این مشکل، باید از سرویس‌های واسط مثل Middleman استفاده کنیم که پینگ رو کاهش میدن و همچنین تحریم رو برطرف میکنن.

سیتی سرور، یکی از بهترین سرویس‌های کاهش پینگ در ایرانه و در ادامه‌ی مقاله بهتون معرفیش می‌کنیم.

با تحریم، دسترسی به فروشگاه Star یا بازار استیم هم محدود شده و باعث میشه که نتونیم به راحتی بازی‌های جدید رو خریداری یا دانلود کنیم. برای حل این مشکل، میتونیم از روش‌هایی مثل خرید گیفت از فروشگاه‌های داخلی، استفاده از کارت شارژ Steam Wallet و یا خرید حساب استفاده کنیم.

همچنین، تحریم باعث محدود شدن دسترسی به سرویس‌های جانبی مثل Steam Community، Steam Workshop، Steam Market و Steam Trading Cards هم میشه که باعث میشه نتونیم از امکانات اجتماعی، خلاقانه، تجاری و جمع‌آوری استیم بهره ببریم. برای حل این مشکل، میتونیم از راه‌حل‌های فنی مثل VPN با پروکسی استفاده کنیم.

تحریم استیم باعث مشکلات زیادی برای بازیکنان، سازندگان و ناشران بازی در ایران شده است. حالا ما به بررسی راهکارهای مختلف و کارآمد برای رفع این تحریم می‌پردازیم.

اطلاعات بیشتر : سرویس رفع تحریم بازی

1. استفاده از dns برای استیم

با استفاده از DNS، شما می‌توانید به راحتی به Steam دسترسی پیدا کنید و بازی‌های مورد علاقه‌تان را خریداری و دانلود کنید. برای استفاده از این روش، کافیست تنظیمات شبکه‌ی دستگاه خود را تغییر دهید و DNS جدید را وارد کنید. اما باید به خاطر داشته باشید که استفاده از DNS ممکن است امنیت شبکه‌ی شما را کاهش دهد و بعضی از سایت‌ها را برای شما مسدود کند.

توجه داشته باشید که استفاده از این روش ممکن است باعث بسته شدن اکانت شما شود و مسئولیت این اتفاق بر عهده‌ی شما خواهد بود.

2. استفاده از پروکسی برای استیم

پروکسی یه سروره که مثل یه واسطه بین تو و سایت مورد نظرت عمل می‌کنه. با استفاده از پروکسی می‌تونی آی‌پی خودت رو پنهان کنی و به سایت‌هایی که مسدود شدن دسترسی پیدا کنی.

برای استفاده از پروکسی دو راه وجود داره، یا می‌تونی تنظیمات سیستم یا مرورگرت رو تغییر بدی و پروکسی رو وارد کنی، یا از نرم‌افزارهای خاص پروکسی استفاده کنی و اکانت بسازی. بعد از اتصال به پروکسی می‌تونی به Steam دسترسی داشته باشی.

ولی استفاده از این روش ممکنه باعث بن شدن اکانتت بشه، پس مسئولیتش به عهده خودته.

3. استفاده از سرویس های رفع تحریم استیم

استفاده از سرویس کاهش پینگ خیلی خوبه، چون باعث میشه ترافیک اینترنتتون از نزدیک‌ترین سرورها به سرور بازیتون بره و این باعث کاهش پینگ و رفع تحریم در بازی میشه. این سرویس‌ها برای گیمرها طراحی شدن و خیلی امن هستن، همچنین اطلاعات حساب کاربریتون رو در بازی حفظ میکنن و باعث افزایش سرعت بازیتون میشن. بنابراین علاوه بر رفع محدودیت دسترسی به استیم سرعت بالاتر و بازی با کیفیتی تری را تجربه می کنین.

برای بازی‌های استیم، پینگ یا زمان پاسخگویی خیلی مهمه، چون باعث میشه اتصالتون به سرور بازی بهتر بشه. فاصله از سرور بازی، کیفیت اینترنت، تعداد دستگاه‌های متصل به شبکه و نوع اتصالتون (WiFi یا LAN) میتونن تأثیرگذار باشن. برای کاهش پینگ، میتونید سرور نزدیک‌تر به خودتون رو انتخاب کنید. بعضی بازی‌های استیم به شما این امکان رو میدن که سرور منطقه‌ای خودتون رو انتخاب کنید، مثلا در League of Legends میتونید بین چندین سرور اروپایی و آمریکایی انتخاب کنید. هرچه فاصله شما از سرور کمتر باشه، پینگتون هم کمتر میشه.

سیتی سرور دارای تعداد زیادی سرور اختصاصی است که در نقاط مختلف جهان قرار دارند و بهینه شده‌اند تا پینگ را کاهش دهند و به گیمرهای ایرانی کمک کنند تا با کمترین پینگ از بازی آنلاین لذت ببرند.

تفاوت آن با سایر VPNها در این است که ترافیک شبکه را مدیریت می‌کند و از تداخلات و اختلالات شبکه جلوگیری می‌کند، که باعث می‌شود اتصال شما پایدارتر و ثابت باشد.

اما حتماً به خاطر داشته باشید که سرویس‌های کاهش پینگ تنها در صورتی می‌توانند تأثیر بگذارند که اینترنت شما بهینه باشد و پینگ داخلی مناسبی داشته باشید. علاوه بر پینگ داخلی، سرعت اینترنت شما به عوامل زیادی مانند پهنای باند، ترافیک شبکه و عملکرد ISP بستگی دارد. در صورتی که شرایط مناسب باشند، می‌توانید از سرویس‌های کاهش پینگ بهره ببرید.

اما سیتی سرور برای این مشکل هم راه حلی داره. قبل از خرید آی پی ثابت، پس از خرید سه روز مهلت تست دارن که عملکرد سرویس را بر روی اینترنت خود بررسی کنید. در صورت رضایت، می‌توانید با اطمینان از سرویس استفاده کنید.

 

تعرفه خدمات سرویس رفع تحریم استیم یا کاهش پینگ

آی پی ثابت لوکیشن خاص مخصوص کاهش پینگ

پهنای باند و حجم مصرفی نامحدود

قابلیت تمدید همان آی پی سه ماهه و ۶ ماهه

استفاده در ویندوز، مک بوک، اندروید، آیفون

رم 2 گیگابایت

آپ تایم99.9%

قابلیت kill switch برای ثابت ماندن آی پی
حتی در صورت قطع شدن اتصال

پشتیبانی واتساپ, تیکت, تماس, اس ام اس, ریموت

دسترسی ترمینال ندارد

لوکیشن : آلمان، ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید