خرید آی پی ثابت برای ترید nft

خرید آی پی ثابت برای ترید NFT در مارکت پلیس های ان اف تی

تکنولوژی بلاک‌چین و NFT‌ها (Non-Fungible Tokens) امکانات جدیدی رو برای دنیای تجارت و معاملات فراهم کردن. با ورود این نوع از دارایی‌های دیجیتالی به بازار، بعضی از پلتفرم‌های مارکت پلیس‌ها (Marketplaces) امکانات مختلفی را برای ترید و خرید و فروش NFT فراهم کردن اما به دلیل تحریم های بین المللی دسترسی ایرانی های به این پلتفرم های محبوب مانند Opensea مسدود شده و ایرانی ها فقط با آی پی ایران قادر به فعالیت در این حوزه جدید و محبوب نیستن. یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در این زمینه، آی پی ثابت برای ترید NFT هست که یک روش استاندارد و امن برای ترید ان اف تی ها در این مارکت‌ها شناخته می شه.

آی پی ثابت چیست؟

آی پی یک آدرس اختصصاصی هست که به تمام دستگاه های متصل به اینترنت داده می شود و دارای دو نوع داینامیک یا استاتیک(ثابت) می باشد. آی پی ثابت همانطور که از نامش پیداس، آدرس آی پی هست که تغییر نمی کند و همیشه ثابت است. بنابراین برای سایت ها و پلتفرم های حساس به تغییر آی پی مانند اوپن سی و بایننس کاربرد داره. با داشتن آی پی ثابت، آی پی مبدا که ایران هست به آی پی کشور دیگری که برای فعالیت در سایت های خارجی بلامانع است، مانند ترکیه تغییر می کنه و پس از اون می تونین با آدرس آی پی کشور جدید وارد سایت های خارجی بشید و فعالیت انجام بدید.

اطلاعات بیشتر: بهترین آی پی ثابت برای ترید

ان اف تی (nft) چیست؟

ان اف تی یا NFT مخفف عبارت Non-Fungible Token است، یعنی یک نوع توکن یا نشان دیجیتالی که قابلیت منحصربه‌فرد بودن داره و قابلیت معامله در بازارهای دیجیتالی مثل بازار آثار هنری، ویدیوها، گیم‌ها و … رو داره.

به این توکن‌ها می‌تونیم فکر کنیم مثل یه تفاوتی که میان اسکناس‌ها هست. اسکناس‌های فیات دارای ارزش مشابه و قابل تعویض هستند. اما هر NFT یکتاست مثل یه نقاشی یا یک عکس خاص که متفاوت و منحصربه‌فرد هست و نمی‌تونیم با یک NFT دیگه جایگزینش کنیم.

برای مثال، فرض کنید یک هنرمند یک تصویر دیجیتالی خلق می‌کنه و اون تصویر رو به صورت یک NFT در یک بازار دیجیتالی می‌فروشه. اون توکن (NFT) که به این تصویر مربوطه، مثل یه گواهی اصالت هست و تضمین می‌کنه که اون تصویر از همه‌ی دیگر تصاویر مشابه متفاوته و اختصاصیه.

ان اف تی ها در سال ۲۰۲۱ به سرعت محبوب شدن و راه های درامد زایی زیادی رو ایجاد کردن. از جمله خرید و فروش nft ها همانند ارزهای دیجیتال در مارکت پلیس های محبوبی همچون opensea , Rarible

کاربرد آی پی ثابت در ان اف تی چیست؟

همانطور که در قبل اشاره کردیم یکی از راه های درامد نوین فعالیت در بازار ان اف تی ها یا همان خرید و فروش nft ها در مارکت پلیس هاس. اما از آنجا که دسترسی ایران به این پلتفرم های معاملاتی بسته شده بنابراین دسترسی به آن ها با آی پی ایران ممکن نیست. بنابراین برای ورود و فعالیت در این بازارها باید از آی پی ثابت ترید استفاده کنید. با خرید آی پی ثابت، آی پی شما از ایران به کشور دیگری مانند ترکیه تغییر کرده و پس از آن قادر به فعالیت در این بازارها هستین.

هشدار: پلتفرم های معاملاتی محبوب مانند اوپن سی و رریبل به شدت بر روی تغییر آی پی حساس هستن و در صورت تغییر مداوم آی پی حساب کاربری شما بلاک خواهد شد. بنابراین از هیچ فیلترشکنی برای فعالیت دراین بازارها استفاده نکنید و اکانت خودتون رو با خطر مواجه نکنین. تمامی فیلترشکن ها به صورت مداوم آی پی خود را تغییر می دن و چیزی به عنوان فیلترشکن آی پی ثابت وجود نداره. پس دقت کنید که تنها سرویس آی پی ثابت برای فعالیت در بازارهای جهانی مناسب هست.

بهترین مارکت پلیس های nft

مارکت‌های مختلفی برای خرید و فروش NFT وجود دارن، اما بعضی از محبوب‌ترین‌ها شامل OpenSea، Rarible و Foundation هستن. اینا جاهای خوبی‌ن که می‌تونی توشون NFT بخری یا بفروشی، هر کدوم با ویژگی‌ها و مزایای خاص خودشون. همه‌شون محبوبن ولی بسته به سلیقه و نیازت ممکنه یکی رو بیشتر دوست داشته باشی. بنابراین آی پی ثابت برای opensea یک ابزار حیاتی برای معامله گران nft هست.

آی پی ثابت برای ترید nft باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

آی پی مناسب برای ترید یا vps برای nft، ویژگی‌های مختلفی داره که حتما باید در نظر بگیرین وقتی می‌خواین ازش استفاده کنین. بهترین ویژگی‌های آی پی ثابت برای ترید، می‌تونه شامل موارد زیر باشه:

۱- پایداری: آی‌پی ثابت باید پایداری خوبی داشته باشه و همیشه در دسترس باشه. چون حتی یه لحظه قطع شدن می‌تونه تأثیرات بدی داشته باشه، پس اتصال پایدار برای ترید خیلی مهمه. همچنین همیشه آی پی ثابت بمونه و تغییری نداشته باشه.

۲- پهنای باند: ترید نیاز به انتقال داده‌های زیاد و سریع داره، پس آی‌پی ثابتی که پهنای باند بالا و سرعت انتقال داده زیادی داره، برای ترید مناسبه.

۳- کیفیت ارتباط: آی‌پی ثابت باید ارتباط داده‌ها رو با کمترین تاخیر و از طریق مسیرهای بهینه امکان‌پذیر کنه. کاهش تاخیر در ارسال و دریافت داده‌ها، برای ترید سریع و دقیق خیلی مهمه.

۴- امنیت: ترید حاوی اطلاعات حساسه و حساب های کابردی در پلتفرم های معاملاتی بسیار مهم هستن، پس آی‌پی ثابت باید امنیت مناسبی داشته باشه تا امنیت حساب های کاربری و سرمایه کاربرها حفظ بشه.

۵. قابلیت کیل سوویچ: کیل سوئیچ یه جورایی مثل یه برق‌گیر عمل می‌کنه، که اگه به هر دلیلی مثل قطعی برق، ضعیف شدن اینترنت یا قطع شدنش، ارتباطت با سرور نگه می‌داره. با این حال، IP ثابتت روی سرور مورد نظر باقی می‌مونه و وقتی اینترنتت دوباره وصل می‌شه، تغییری درش نمی‌بینی. یعنی دیگه خطر مشخص شدن آی پی ایران برای سایت مقصد وجود نداره.

۵- مکان فیزیکی: مکان آی‌پی ثابت هم می‌تونه در ترید تأثیرگذار باشه. اگه سرورهای ترید یا بازارهای مالی در نزدیکی آی‌پی ثابت باشن، تاخیر در ارسال و دریافت داده‌ها به حداقل می‌رسه. به عنوان مقال سرویس های آی پی ثابت ترکیه و امارات برای استفاده در ایران مناسب تر هستن.

۶- پشتیبانی فنی: مطمئن شید که ارائه دهنده آی‌پی ثابت، پشتیبانی مناسبی رو هم ارائه می‌ده تا بدون هیچ مشکلی آی پی ثابت رو نصب کنید و بتونین ازش استفاده کنین.

سرویس های آی پی ثابت ارائه شده توسط سیتی سرور تمامی ویژگی های بالا به علاوه مهلت تست سه روزه و بازگشت وجه هستن. بنابراین میتونید با خیال راحت بخرید و تست کنید و در صورت عدم رضایت وجه خود را پس بگیرید.

 

تعرفه سرویس آی پی ثابت ترید ان اف تی

آی پی ثابت لوکیشن خاص مخصوص ترید

پهنای باند و حجم مصرفی نامحدود

قابلیت تمدید همان آی پی سه ماهه و ۶ ماهه

استفاده در ویندوز، مک بوک، اندروید، آیفون

رم 2 گیگابایت

آپ تایم99.9%

قابلیت kill switch برای ثابت ماندن آی پی
حتی در صورت قطع شدن اتصال

پشتیبانی واتساپ, تیکت, تماس, اس ام اس, ریموت

دسترسی ترمینال ندارد

قابلیت تست دوروزه و ضمانت بازگشت وجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید