صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس چیست؟ آموزش ثبت نام و ترید در bingx

BingX یک صرافی منحصر به فرد و خلاقانه است که به شما امکان می‌دهد با معامله گران ماهر ارتباط برقرار کنید تا بهترین نتایج ممکن را برای سرمایه گذاری خود به دست آورید. اما برای یافتن بهترین سرمایه‌گذاری باید به عقل خود و مشاوره‌های بسیار زیاد تکیه کنید. با ورود به صرافی bingx شما مدل‌هایی دارید که استراتژی‌های خود را بر اساس آنها پایه گذاری کنید، و حتی می‌توانید انتخاب کنید که به راحتی استراتژی یک معامله گر بزرگ را با استفاده از تجارت منحصر به فرد خودش اجراء کنید.  صرافی بینگ ایکس یک پلتفرم کاملاً تحقق یافته برای همه نیازهای فعلی و آینده شما در تجارت ارزهای دیجیتال است. در ادامه به بحث صرافی بینگ ایکس چیست می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: ای پی ثابت ترید

صرافی بینگ ایکس چیست؟

این پلتفرم در سال 2018 راه خود را به بازار ارزهای دیجیتال باز کرد. علاوه بر این، صرافی BingX به عنوان یک شبکه تجارت اجتماعی کریپتو، متعهد است که به کاربران امکان دسترسی به استراتژی‌های معاملات ارزهای دیجیتال را بدهد. این صرافی  اطمینان حاصل می‌کند که کاربران به روشی ساده، جذاب و شفاف سرمایه‌گذاری می‌کنند. علاوه بر این، این پلتفرم همچنین کالاها، شاخص‌های جهانی، فارکس، عملکرد معاملات کپی خودکار و سایر محصولات معاملاتی قراردادی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آی پی ثابت برای صرافی bingx

نحوه ورود به صرافی bingx چیست؟

برای شروع معامله با BingX، ابتدا باید حساب کاربری خودتان را ثبت کنید و برای یک حساب کاربری نیاز به ثبت نام در صرافی بینگ ایکس دارید. در زیر یک آموزش گام به گام در مورد نحوه انجام مراحل ثبت نام و ورود به سیستم آورده شده است:

  1. یک حساب کاربری ایجاد کنید: از سایت صرافی bingx به نشانی bingx.com دیدن کنید و در گوشه سمت راست بالا، ورود/ثبت نام را انتخاب کنید.
  2. برای ثبت نام، شماره موبایل یا آدرس ایمیل و رمز عبور مناسب را وارد کنید. اگر کد دعوت دارید آن را وارد کنید.
  3. با وارد کردن شماره تلفن همراه / آدرس ایمیل و رمز عبور برای ورود به سیستم، همین رویه را دنبال کنید.
  4. روی دکمه ارسال کلیک کنید و کد تایید ارسال شده به ایمیل/تلفن همراه خود را وارد کنید.
  5. در نهایت روی ثبت نام کلیک کنید.

ورود به صرافی bingx

مزایای منحصر به فرد صرافی بینگ ایکس چیست؟

  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال در سراسر جهانبا یک پلتفرم معاملاتی حرفه‌ای و خوب طراحی شده، کاربران می‌توانند به راحتی ارزهای زیادی را از سرتاسر دنیا خرید و فروش کنند، درست مانند هر صرافی دیگری.
  • پلتفرم کاربر پسند: با ثبت نام در این صرافی به راحتی با تمام معامله‌گران، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و … دسترسی خواهید داشت.
  • بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین ویژگی‌های تجارت کپی در بازار: در حالی که برخی از صرافی‌ها فقط دارای قابلیت تجارت کپی هستند، BingX تمام راه را پیش می‌برد و تجربه تجارت کپی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. با تجزیه و تحلیل واضح و خواندنی و آمار بهترین معامله‌گران کپی در پلتفرم، می‌توانید استراتژی خود را بسته به نیاز خود انتخاب و انتخاب کنید.

معایب صرافی بینگ ایکس چیست؟

  • انتخاب قراردادهای مرتبط با دارایی‌های کریپتو کمتر از آنچه توسط برخی از رقبا ارائه می‌شود را نشان می‌دهد.
  • محدودیت‌های اهرمی بالایی را دارد: برداشت رمزارز روزانه محدود است، و همچنین محدودیت‌های برداشت تجمعی (طول عمر) برای حساب‌های تایید نشده وجود دارد. حداقل‌ها و کارمزدهای برداشت کریپتو بر اساس واحد پول متفاوت است و در صفحه برداشت در حساب کاربر ذکر شده است. برای مثال، برداشت USDT برای تکمیل نیاز به حداقل 10 USDT دارد . هزینه های برداشت علاوه بر کارمزد شبکه‌ای است که توسط هر بلاک چین دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: مستر کارت چیست

BingX کدام ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند؟ 

همانطور که در مزایای بینگ ایکس چیست اشاره شد این صرافی یک صرافی ارزهای دیجیتال است که طیف گسترده‌ای از جفت‌های معاملاتی، از جمله ارزهای دیجیتال و بازارهای سنتی را ارائه می‌دهد.  این صرافی با بیش از 365 ارز رمزنگاری پشتیبانی شده و 155 جفت معاملاتی رمزنگاری موجود برای معاملات اهرمی، BingX مجموعه متنوعی از دارایی‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد. این صرافی همچنین از سکه‌های مختلف کوچکتر از جمله پروژه‌های DeFi، NFT، Metaverse و Web3 پشتیبانی می‌کند.

امنیت معامله با صرافی بینگ ایکس

پلتفرم BingX همچنین گزینه‌های خاصی را برای کمک به کاربران برای ایمن کردن حساب های خود ارائه می‌دهد. این شامل یک رمز عبور جداگانه، و همچنین احراز هویت دو مرحله‌ای از طریق Google Authenticator است. در واقع تا سال 2023 هیچ گزارشی برای خارج شدن حساب کاربری کاربران، هک و … پخش نشده است. بر اساس بیانیه حریم خصوصی بسیار گسترده، می‌توان نتیجه گرفت که حریم خصوصی و امنیت در BingX از اهمیت بالایی برخوردار است.

رقبای صرافی بینگ ایکس چه کسانی هستند؟

تا حد زیادی به لطف ویژگی تجارت کپی، BingX از موقعیت بسیار منحصر به فردی در بازار مشتقات ارزهای دیجیتال برخوردار است. با این حال، BingX هنوز باید با پلتفرم های دیگری که در آن کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را با اهرم بالا معامله کنند. برخی از قابل توجه ترین پلتفرم ها عبارتند از:

  • معاملات آتی بایننس
  • BitMEX
  • OKEx
  • بای بیت

بیشتر بخوانید: آی پی ثابت

معاملات اهرمی در صرافی بینگ ایکس چیست؟

BingX همچنین معاملات اهرمی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. آنها فقط قراردادهای دائمی ( به عنوان مثال ، معاملات آتی بدون تاریخ انقضا) ارائه می‌دهند و هیچ قرارداد آتی با تاریخ انقضا ارائه نمی‌دهند. حداکثر سطح اهرم برای دائمی آنها 100 برابر است. یک کلمه احتیاط ممکن است برای کسی که به تجارت اهرمی فکر می‌کند مفید باشد. معاملات اهرمی می تواند منجر به بازدهی کلان شود.

سوالات متداول

آیا BingX همان Bingbon است؟

بله، در سال 2020 BingBon خود را به BingX تغییر نام داد. اگرچه نام تغییر کرده است، اما صرافی همان صرافی است که در ابتدا با نام BingBon در سال 2018 راه اندازی شد. بسیاری از ویژگی‌های جدید اضافه شده‌اند، از جمله مجوزهای نظارتی اضافی برای به روز ماندن و در دسترس بودن در اکثر حوزه‌های قضایی در سراسر جهان. 

صرافی بینگ ایکس برای کجاست؟

BingX یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد. این شرکت دارای دفاتر پشتیبانی واقع در آمریکای شمالی، کانادا، اتحادیه اروپا، هنگ کنگ و تایوان است.

آیا کارمزدهای BingX زیاد است؟

هزینه‌های دریافت شده توسط BingX کمتر از میانگین صنعت و بسیار رقابتی است. هنگام معامله نقطه‌ای، شما 0.10٪ پرداخت می‌کنید، صرف نظر از اینکه شما یک خریدار یا سازنده هستید. هنگام معامله قراردادی، 0.05٪ اگر شما یک گیرنده هستید و 0.02٪ اگر سازنده هستید، پرداخت می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید