آموزش کسب درآمد از بازی وارکرافت

در دوران جدید، بازی‌ها به عنوان یک منبع مهم برای سرگرمی و تفریح به کار نمی‌روند، بلکه به عنوان یک فرصت برای کسب درآمد نیز شناخته می‌شوند. این روزها، مدیریت زمان یک چالش مهم است و انتخاب بازی مناسب می‌تواند در کسب سرگرمی، درآمد، و حتی استراحت به شما کمک کند. هر بازی دارای راه‌های منحصر به فردی برای کسب درآمد است.

با تبدیل خود به یک بازیکن حرفه‌ای در دنیای بازی World of Warcraft، می‌توانید درآمد عالی کسب کنید. این بازی یک دنیای گسترده و چند جانبه را برای اکتشاف فراهم می‌کند؛ پر از مناطق مختلف، چالش‌ها، و مأموریت‌ها. این ویژگی‌ها باعث جلب توجه طرفداران زیادی شده است. در ادامه، به روش‌های مختلف کسب درآمد از بازی وارکرافت پرداخته می‌شود.

نحوه کسب طلا در بازی ورلد آف وارکرافت

برای به دست آورلدن طلا در این بازی سه روش بسیار مهم و اصلی وجود دارد:

ماهیگیری: این روش سودآورترین راه کسب درآمد از بازی ورلد آف وارکرافت برای اخذ طلا، است. با ماهی‌گیری طلاهای زیادی را می‌توانید دریافت کنید.

بادیگارد: با این ویژگی می‌توانید از گیمرهای ضغیف‌تر دفاع کنید و در برابر این کار طلا دریافت کنید.

تامین صنف: گیمرها می‌توانند مفیدترین مواد را قبل از ورود به سیاهچال بخرند و با طلا آن را معاوضه کنند.

گیاه شناسی: بازیکنان برای بهبود بازی به مواد مصرفی مختلفی نیاز دارند. آنها می‌توانند از فروشگاه گیاه پزشکی استفاده کنند و آنچه مردم برای تهیه معجون یا مصرف مستقیم نیاز دارند جمع آوری کنند و در ازای آن طلا دریافت کنند. البته فقط برای گرفتن طلا نیست بلکه اگر می‌خواهید با گیاهان دارویی درآمد زیادی داشته باشید، باید مقدار زیادی از آن را به دست آورید شما به تجهیزات خوب زیادی نیاز دارید.

بیشتر بخوانید: خرید سرویس کاهش پینگ

کسب درآمد از بازی ورلد آف وارکرافت

همانطور که در مقدمه اشاره شد برای بسیاری از گیمرها بازی‌ها به یک شغل واقعی تبدیل شده است. ورلد آف وار کرفت به شما امکان می‌دهد طلایی را که جمع آوری می‌کنید با پول موجودی حساب Battle.net خود با استفاده از Wow Token مبادله کنید. به همین دلیل کسب در آمد از بازی ورلد آف وار کرافت یک فرصت طلایی است. با این موجودی حساب Battle.net گیمرها می‌توانند آیتم‌های مختلفی را برای بازی های بلیزارد مانند Heroes of the Storm، Overwatch و Hearthstone خریداری کنند و بیش از یک دهه است که افراد از این طریق درآمد کسب می‌کنند.

درامد از wow 

البته توجه داشته باشید که مقدار پولی که می‌توانید به دست آورید بستگی به این دارد که چقدر زمان می‌توانید به بازی اختصاص دهید و چه مقدار از ارز را برای کسب در آمد مد نظر دارید. برخی از مردم در کشورهایی آسیایی که اینترنت آنقدر پایدار ندارند، هر هقنه می‌توانند بین 50 تا 100 دلار دریافت می‌کنند. در ادامه به نحوه کسب درآمد از بازی ورلد آف وارکرافت می‌پردازیم.

  1. کشاورزی طلا: طلا برای گیمرها در WoW بسیار مهم است، زیرا یک نوع ارز معاملاتی است. بنابراین همانطور که در نحوه کسب طلا اشاره شد در بازی ورلد آف وارکرافت با طلاهای به دست آمده در این بازی می‌توانید معاملات را انجام دهید.
  2. فروش اکانت: یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از بازی ورلد آف وارکرافت ساختن حساب در این بازی است. توجه داشته باشید که ساخت اکانت‌ در این بازی بسیار راحت است و اطلاعات زیادی از شما نمی‌خواهد. پس با ساخت اکانت‌های بسیار قوی و ارتقاء شخصیت‌‌ها می‌توانید این اکانت‌ها را در بین گیمرها معامله کنید.
  3. فروش اقلام در بازی: اقلامی که در بازی غارت کرده‌اید یا در ازای طلا با ویژگی بادیگارد اقلام بازی دریافت کرده‌اید را می‌توانید آن را با بازیکنان دیگر معامله کنید. در واقع شما می‌توانید اقلام را به طلا یا پول واقعی معامله کنید، این به شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید در ازای طلا پول یا ارز دریافت کنید، باید این کار را در یک وب سایت جداگانه انجام دهید.
  4. ارتقاء شخصیت‌ها: بسیار از بازیکنان وقتی برای ارتقاء قهرمانان این بازی ندارند و به سرعت خواستار یک قهرمان سطح بالا هستند. با ارتقاء شخصیت‌ها می‌توانید آن‌ها را بین بازیکنان به فروش برسانید.
  5. نرم افزار(YouTube): یکی دیگر از راه‌های عالی برای کسب درآمد از بازی ورلد آف وارکرافت این است که کانال YouTube خود را ایجاد کنید. با قرار دادن تکنیک‌های حرفه‌ای در فضای اجتماعی می‌توانید کسب در آمد مطلوبی داشته باشید. برای ورود به این نرم افزار به خرید آی پی ثابت سیتی سرور مراجعه کنید.

چگونه ارز را در Wow نقد کنیم؟

برای بازیکنان مهم است که بدانند بعد از کسب درآمد از بازی ورلد آف وارکرافت مانند بازی پابجی(سرویس کاهش پینگ پابجی) چگونه می‌توانند ارزها یا پول‌های نقد را دریافت کنند. برای دریافت این ارزها چند روش وجود دارد:

  • PayPal
  • Neteller
  • Google Wallet
  • Payza
  • صرافی‌های معتبر به عنوان واسط

نکته: به غیر از این بازی تمام این نرم افزارها به شما امکان معاملات در تمام بازی‌ها، صرافی‌ها، تراکنش‌ها و… را که به رمز ارز مربوط است را می‌دهد. توجه داشته باشید که افراد زیادی هستند که در حال حاضر مشغول کسب درآمد با بازی Wow هستند. اما اینکه چقدر می‌توانید با بازی World of Warcraft درآمد کسب کنید، بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد. برای آموزش کاهش پینگ این بازی به مقاله کاهش پینگ وار کرافت مراجعه کنید.

آموزش کسب در آمد از استریم

برخی از محبوب ترین استریمرهای جنگی Kripparrian، Asmongold و Sodapoppin هستند. همه این استریمرها طرفداران زیادی دارند و در بازی وارکرفت بسیار محبوب هستند . همه آنها محتوا، سبک‌های مختلف پخش، و نحوه مختلف کسب درآمد از بازی ورلد آف وارکرافت را ارائه می‌دهند، بنابراین چیزی برای همه وجود دارد. اگر به دنبال تکنیک‌های وارکرفت هستید باید به دنبال بهترین استریمرهای این بازی باشید.

سخن پایانی

همانطور که در مقدمه اشاره شد در عصر امروز با بازی‌های مختلف و جذاب می‎توانید کسب در آمد داشته باشید. کسب در آمد از بازی ورلد آف وارکرافت یک راه عالی برای تضمین درآمد است. برای در آمد در این بازی باید کشاورزی طلا، فروش اکانت، فروش اقلام در بازی، ارتقاء شخصیت‌ها، و اشتراگ گذاری در (YouTube) را انجام دهید. اگر به دنبال تکنیک‌های وارکرفت هستید باید به دنبال بهترین استریمرهای این بازی باشید. سپس برای دریافت پول نقد بهتر است که از حساب‌های Payza ، Google Wallet، Neteller، PayPal استفاده کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید